mhmm,
I am not happy with the current result of the poll.
It may be for example that my Hack ist not new, but before I wrote it myself, I searched for an existing, because I don't need to work for develop hacks myself (thanks @all, who wrote hacks I use). But it may be, that I error because of my great english. But perhaps - if someone develops a hack and wants to share it - it is in some points better than the not seen existing. The best would be, to merge the hacks to an optimal Result.
I am afraid that nobody understand or that I wrote something that I don't really - ehm - what's the vokabulary? - that I wrote something that is not consistent with that what my Brain would like to post . So I do it in german again:
Das bisherige Ergebnis der Umfrage gefällt mir persönlich nicht. Es mag sein, das z.B. mein Hack schon eimal da war, das habe ich dann aber beim Durchsuchen der Datenbank aufgrund meiner schlechten Englischkenntnisse übersehen. Leiber nutze ich selbstvertändlich getestete Hacks (danke an alle, die Ihre Ideen teilen). Falls es aber zu mehrfach geposteten Hacks kommen sollte wäre der Idealfall der, dass sich alle Beteiligten zusammen tuen, um das Optimum zu erreichen. Sofortiges Löschen eines Threads wäre dazu der falsche Weg.
Ich erlaube ausdrücklich jedem, der den deutschen Teil versteht und das Recht hat, diesen Beitrag zu editieren, den Müll den ich in Englisch verzapft habe zu berichtigen. Thanks.
|