Quote:
Originally Posted by jonbaker
never mind.. got it.. !!! thank you for all your help!
|
Cool
Quote:
Originally Posted by Verbose
I just realized that this link doesn't actually link anywhere, which explains why the link doesn't work...
Code:
<a href="#">MGC Chatbox</a>
Is this a bug or did I do something wrong?
|
There are two bit of code to add in the navbar template, you added one but maybe not the other part ?
Quote:
Originally Posted by class101
Greetings from france, god job buddie, france 0wnz, well ok no luck at rugby ======> []
|
Yes
Quote:
Originally Posted by class101
Ha no found a bug, I'm using vbulletin replacements variables to rename defaut vbulletin's smillies to mine, they are correctly appearing in the smillies mebu selection but when the post is displayed the replacement variable isn't used so the default smillies appear
in french, j'utilise les variables de remplacements pour d?tourner le nom des smilies par d?faut de vbulletin sur les miens, ?a me permet de garder le skin de vbulletin standard intacte tout en pouvant rediriger les images vers celles que je veux grace aux vars de remplacement. Apparemment ?a marche bien dans le menu de selection des smiles mais quand je poste, le smilie de vbulletin par defaut est affich? donc la var de remplacement na pas ?t? prise en compte.
J'ai pris une screen sur le probl?me , c'est plus parlant, j'y ai poste le smilie qui devrait etre bleu mais comme la var n'est pas prise en compte j'ai le redface normal de vbulletin.
|
I think that replacement variables are maybe not taken into account in the shouts, this is strange, I add it to the list to check that out.